wtf?!

Fick precis detta mejlet på facebook?! vilken tomte har skickat detta? :P

"Hej
Jag är en manlig prostituerad i Malmö. Jag är 21 år gammal, mörkhårig och har en bra kropp och gör detta endast pga att betala för studier. Detta är inget skämt eller blåsning, jag är ingen lurendrejare.
Jag erbjuder sexuella tjänster till ett bra pris.
Mina kunder har för det mesta varit kvinnor över 30 år men ålder spelar ingen roll för mig om inte man är under 18.

OBS!
Pengar i förhand och jag gör endast hembesök.
Det är 100% anonymt så du behöver inte oroa dig. Besöker endast kvinnor i Malmö.

Jag går med på sex och gör även oralt men håller inte på med saker som har med blod, avföring, urin eller droger att göra och jag har endast skyddat sex med kvinnor (!) gör inga par.

Om du är intresserad eller vill veta mer ring/smsa 0737312182 eller mejla mig på [email protected] eller skicka meddelande här på facebook. Om telefonen inte svarar skicka sms med namn och nummer så ringer jag upp.

Hoppas du hör av dig

Tack!"

Kommentarer
Anna säger:

hahahhahahahahha han skickade ju till rätt person iaf ;P hahahah fan va kul!

2010-08-23 | 18:42:01
Bloggadress: http://brynoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback