Use somebody

Hemma efter en fysiskt och mentalt jobbig tripp till falkenberg, för min del iaf. Men kul har jag haft, jag älskar mitt lag, att de är galna, roliga, ingen är lik den andra och helt enkelt underbara! Jag har pressat mig själv mentalt, försökt få upp självförtroendet på planen, tro mig det är jobbigt som fan. Minsta lilla felsteg och allting rasar igen. Jag visar inte det så mycket utåt för restens skull, det sista det får göra är gå ut över laget, det finns inte. Men osäkerheten finns fortfarande där och den drar ner min nivå något enormt.. Och de märks. Kan lika bra gå hem. Jag jobbar på det, hela tiden, bit för bit. Nån dag ska det väl lossna..

På tal om osäkerhet. Hur osäker är du på en skala?! Jag är deppig. Och jag har svåra problem med att vara arg på dig eftersom du alltid är så jävla glad. Har nog aldrig sett dig sur, arg.. En bra egenskap men det där med att inte veta är sämre. Jobbigt..

Jag är inte en person som gråter men idag fällde jag några tårar. Några av dem berodde nog på övertrötthet men några var av besvikelsen som dyker upp rätt ofta nu.  

Nä nu får bridget jones få mig på bra humör igen och godispåsen från falkenberg (som jag inte borde äta..)


peace out!



självförtroende brist..


Kommentarer
tiihii säger:

kämpa på! det kommer lossna! våga tro på dig själv det går men tuff kamp! jag hejar på dig i smyg!

2010-08-31 | 23:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback