Undiscovered

Sitter och fixar mitt Cv. Finns nog ingenting tråkigare än att söka jobb men det måste göras..Har liksom inte råd att inte ha ett jobb. Måste dock säga att mitt Cv är döösnyggt och mycket mer utfyllt än sist jag behövde använda det. Nej skärpning kajsa du måste ha ett fast jobb.

Idag har jag en sådan tom och konstig känsla i kroppen, kan inte sätta fingret på vad det är. Aja blir troligtvis festivalen ikväll om jag känner för det. Är inte så jätte taggad men kan inte sitta hemma och glo heller (vår fysträning är inställd WOHO). Dock känner man sig äckligt ensam utan laget och saknar att springa och pressa sig till det yttersta. Tur det är träning imorgon ;)

I helgen bär vi av till mitt älskade falkenberg för träningsläger :) ska bli skönt att få åka upp dit och lämna m-town. Få slippa allt trams här hemma och fokusera på bandyn och umgås med mina favoriter.

Nej nu ska jag återgå till vardagen.. 

haj ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback