Träningsmatch nr1

Har varit lite off här jag vet.. men har faktiskt jobbat hela veckan och sedan tränat eller tränat tjejerna på kvällen så har inte haft tid :)

Idag spelade vi vår första träningsmatch för säsongen mot Södradal där ciss spelar men nu även jensen, sofie och liljis. Känns så jävla konstigt att möta sina vänner på planen trots att vi gjort det förr. Period 1: kände fan inte igen vårt lag?! det mesta satt som en smäck! Period 2: första 10 fortfarande bra, visst lite småmissar men inte så det syntes överlag. Andra halvan rasade det, varför vet jag ej.. Period 3: kaos. Det hänger mycket på inställning, det gör det ofta. Mitt huvud var på topp, jag är van vid stoooooooooora förluster och tar inte åt mig när vi släpper in mål. Jag är ingen världsstjärna på planen men gör så gott jag kan även om det går skit.
De är ett bättre lag så är det :)

aja nog om det, ny match på lördag :) Landskrona kommer då på besök i kulladalshallen, då jävlar!

Nu ska jag hoppa i säng för imorgon bärjar jag tidigt..

Haaaj



ps. tack för stödet mina skitungar! det ger en extra kick när ni sitter och hejar på en :)

Kommentarer
Johanna säger:

så lite så:P jag tyckte du var jätteduktig, lufte upp laget!!:D

2010-08-20 | 19:23:10
Bloggadress: http://oonlydavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback