Slappedag

Att ligga hela dagen framför tv'n är helt underbart ibland! Men har faktiskt varit lite flitig och fixat till hemsidan till mina tjejer. Nej den är inte klar men det ska tas bilder och en massa annat som ska läggas upp. Känner mig duktig :) förutom att jag inte rest mig ur soffan än..

Gårdagen spenderades hos emilia med malin, lg, sofie, lisa och sebbe :) mys och en massa snack. Det var meningen att vi skulle ut men i det jävla vädret vägrade jag gå någonstans! så det blev gummistövlar och leggings, nice! Vi var sedan på en kräftskiva och såg när emilia körade. Tror vi hade roligare sidan om än emilia på scenen ;)

Ikväll blir det middag hemma hos familjen och simhopps EM :) måste se när stoffe hoppar i finalen! Ja skit tråkigt inlägg men jag är tråkig idag så det får bli så!



ps. bara för att jag är svårflirtad betyder inte det att jag är en otrevlig person.. :)

ps 2. ABSTINENS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback