Last night

Gårdagen var inte nådig!

Matchen mot Landskrona blev inställd (muppar) så vi fick möta pojkar 15, killar födda 95 GREEAT. Sjuk match :P lärorik på sitt sätt men ändå meningslös. Lina och kulle stukade fötterna, anna fick en boll i ögat, min klubba knäcktes :( och alla gick hem med ont i varenda kroppsdel. Kul hade vi dock.

Kvällen bjöd på förfest hos mig sen spårade det ut, som  vanilg. Kan ju inte mer om be om ursäkt om jag gjorde någonting dumt för jag kommer inte ihåg så mycket.. Ber framförallt om ursäkt för mitt damputbrott, pinsamt! N'sta gång blir det till att dricka med måtta. Hade en bra kväll trots omständigheterna och mår faktiskt skitbra idag :)

Nu ska jag sätta mig med min Ben&Jerry glass och kolla på film i regnet:)

Hade spade!



ps. jag älskar er mina vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback