Jag orkar inte...

Jag orkar inte komma hem till allt piss här hemma. En massa krångligheter, saker som måste göras, planeras, lösas osv. Falska människor, klydd, besvikelser och lögner. Vädret är skit, verkligen skit! Att gå från 40 grader och sol till 15 grader och spöregn, behöva sätta på sig jeansen? när man har svettats naken i en vecka, inte alls okej. Grekland har varit UNDERBART! ska berätta mer och visa bilder en annan dag. Bröllopet i helgen var också UNDERBART! kommer mer om det också men för tillfället ska jag deppa och äta en halv liter Ben&Jerry glass (har 4 burkar i frysen så det lär bli mycket glass om vädret håller i sig..). Deppa över att bli dissad (igen, förvånad? nej), vara arbetslös, vara hemma i detta skitvädret och inte i Grekland med Lina och över att sitta ensam än en söndag, great.


Hare!



jag vill tillbaka och kunna ha min hatt på huvudet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback