27 April

Hej hopp!

Idag har jag legat hemma, migrän ont i halsen och skit.. ingen höjdare. Har även träningsvärk sedan gårdagens underbara "thomasfyspass" de gillas inte men gör nytta! dock mest ont i utrymmet mellan armarna och brösten :P, ryggen och baksida lår.

Igår hade vi även ett spelarmöte för att lösa en del oroligheter och missuppfattningar som uppstått inom laget den senaste veckan. Mycket blev luftat och det märktes av redan på träningen att stämningen var näst intill som vanligt igen :) Göteborg kommer även bli great! Beslutet om var jag ska spela till nästa säsong är fortfarande oklart. Innerst inne vet jag nog var jag vill spela, väntar bara på den dagen det ska ploppa fram..

Idag har jag som sagt legat hemma och därav ser lägenheten ut som fan! Varför tömmer man alltid skafferi och kyl/frys på godsaker när man mår dåligt? och låter allt stå kvar på diskbänken? hör väl till.. som tur var har jag diskmaskin så allt åkte ner i den :) imorgon ska här damsugas och kanske moppas (annars får det göras på torsdag) så det blir rent och fint!

Just det! Var även hos sjukgymnasten (eller sjukgymnasterna, var nämligen hos två stycken pga att jag inte skulle hinna med allt på en timme..) i två timmar i eftermiddag där min kropp blev brutalt behandlad :P Fyfan säger jag bara! Och att göra detta två, helst 3 gånger i veckan (tror jag nöjer mig med två..) i en lång tid framöver då träningen även kommer byggas på, kommer jag bli som wonder woman haha. Man kan inte fuska när det blir lite jobbigt som man kan göra på träningen i vanliga fall :P typ ta en minipaus när tränaren inte tittar :) nej nej de står och drar, flyttar och verkligen ser till så allting görs. Mina knän ska bli bra! min fussing också.. Sedan blev det 1½ timme med mina kära småtjejer :)

Har även varit hemma och ätit och deklarerat, betalt in hyra och räkningar osv. Känner mig rätt duktig faktiskt :) Det var menat att jag skulle betalt in 107 kr i restskatt, menigslös summa.. men efter att ha räknat lite med pappsen får jag nog till baka någon tusenlapp eller två så det är inte fel!

Helgen var även great! fredagsmys med brynö (tack för tvätthjälpen♥) som fick hela byggnaden att stinka vitlök, lördagens festligheter hos benny och slagt. Lördagen var riktigt jävla bra! Tack benny och alla för en underbar kväll! Vi kan ju säga såhär att det inte är lönt att återberätta allt här för inte många skulle förstå så det stannar utanför bloggen, eller vad säger du Lina? ;) Tackar även milis, sebbe, hylén och bellan för sällskapet medans vi väntade på bussen i en timme :)

Nä nu ska jag sova, ny dag imorgon igen.
Puss i pannan allihopa ♥




jag var en tomte i lördags hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback