Skärtorsdag

Har precis avnjutit en frukost på jobb med surdegsbröd och gott pålägg, mums. Solen skiner, visst det är lite kallt men den skiner iaf ;) Njuter även av att chefen och hans fru inte är här (de kommer tillbaka på tisdag igen, suck..), att vi slutar 15 '.00 idag, att det är påskhelg och att jag ska åka iväg till mitt kära falkenberg :) Något jag inte njuter av är hälsenan men förhoppningsvis är den bra till nästa vecka.

Gårdagen var bra :) O'learys med laget plus några till. Arsenal-Barca, kaos, mycket mat och lite till! Sedan en promenad hem med lg och nile :) fastnade även utanför lg, vi har alldeles för mycket att prata om!

Nä nu ska jag återgå till jobbet och strax ringa till hm och jaga mina skor, JAG SKA HA DEM!


Lovar en uppdate ikväll.
Puss i pannan



         & Glad Påsk :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback