Moving out

Nu var det en vecka sedan jag skrev här sist.. Har knapt suttit vid datorn på hela veckan, har haft varken tid, lust eller motivation. Har varit allmänt stressad över allt som händer i mitt liv för tillfället men bitarna börjar så smått falla på plats.

Jag tränar med en annan klubb och enligt min mamma är jag mycket lugnare och inte lika stirrig och stressad när jag kommer hem ifrån träningarna. Kanske stämmer men jag har iofs inte så mycket press på mig när jag är där. De har ringt dit mig för de vill ha mig för mina kvalitéer, de förväntar sig inte att jag ska göra 10 mål och finta av 28 spelare utan att jag går ut och gör det jag är bäst på. Att få höra att de vill ha mig just för min inställning, kan faktiskt inte beskriva vad jag känner men det är positivt iaf :) jag gillar det. Men jag älskar mina lagkamrater här, de är mina bästa vänner. Samtidigt vill jag prova på detta. Usch detta är svårt.

Iaf..

Jag har hunnit med att flytta i veckan också! trots att jag jobbat 8-17 varje dag. Det har varit jobbigt, tungt och med blandade känslor. Mycket lyft som inte är bra för mina skador men mina kära föräldrar och syster har hjälpt mig hela helgen♥ även micki har hjälpt mig komma i ordning här hemma och spenderade natten med mig igår, tack vänen ♥.

Så nu sitter jag här i min ensamhet och ska nog hoppa i säng. Oron över att vara ensam börjar lägga sig vilket är bra. Jag hatar, notera hatar att sova ensam. Varför har jag nog ingen förklaring på men jag tycker inte om det. Vill ha sällskap, känna mig trygg osv. Nu har jag inget val utan får sova ensam, det får gå..

Nä nu börjar klockan bli mycket, ska försöka hinna skriva imorgon men lovar inget.

Natti natt vänner, tackar er för att ni finns ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback