Långfredag

som inleddes med en välförtjänt sovmorgon! Behövde verkligen sova ut efter två jobbiga veckor. Nu är jag dock fit for fight igen, förutom fotjäveln då.. Sitter (eller ligger ner rättare sagt) i min lilla säng i sommarhuset och njuter av tillvaron. Idag blir det mest lugnt skulle jag tro, ska nog ut och leka lite med kameran så lg och ni andra får se hur här ser ut :) Imorgon blir det förhoppningsvis en kort runda i den pyttelilla staden, påskägg, påskmat m.m :) söndag kanske det blir bad, nej inte i havet utan på badhuset ;) städning, ner och gratta morfar i bjuv och sedan hem.

Nä nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen bege mig utåt.
Hare bra så länge♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback