Jobbigt

Har legat hemma idag igen. Stenförkyld och grymt ont i halsen. Tur att man har massvis med te och alvedon hemma. Lg kom även förbi ikväll och åt middag med mig :) Jag bjöd på en riktigt god thai inspirerad kycklinggryta med ris, gott blev det! love you vännen♥

Har även fått mitt lås bytt, igen! Men nu blir det bra iaf :)


Och det här med innebandyn blev genast jobbigt igen.. fick ett samtal av här Stisse ikväll och jag måste bestämma mig snart. Skit just när jag slutat tänka på det.. Jag väger fördelar och nackdelar med båda klubbarna och allting bara snurrar, usch. Får skriva en + och - lista. Nä nu ska jag hoppa i säng, blir jobb imorgon.

Natti natt ♥




kommer aldrig spela en SM-final i globen men av den tiden jag har kvar att spela vill jag få ut så mycket som möjligt av den. Jag ska bli bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback