Det här är mitt lilla paradis! Åh vad jag älskar att åka upp hit, önskar jag hade tid att göra det oftare. Tycker det borde vara långhelg varje helg, jobb måndag-torsdag och sedan ledigt. Tror världen hade blivit lugnare och inte lika uppstressad över allt som ska hinnas med så fort man är ledig.

Idag har jag promenerat i flera timmar med min kamera. Bra bilder, mindre bra för hälsenan men men :) handlat middag, ätit den oh njutit av tillvaron helt enkelt. Somnade till en film igår, Feast of Love, helt okej faktiskt men sorligare än vad jag trodde att den skulle vara. Nu har jag precis sett The Women som jag lånade av brynö för väldig längesedan. Rätt bra den med! Får se vad det blir imon :)

Just det! Glömde nästan berätta att jag bestämt mig om vad jag ska läsa till hösten :) Högskolan ska vara något att se fram emot, inte att fasa så det blir en mjukstart (jo jag vet jag har redan gått där men detta blir inte riktigt samma sak) med några kurser, självklart en åt gången ;). Vilka det blir avslöjas helt enkelt inte förän det är dags.


sov gott mina kära vänner hemma i Malmö och alla andra såklart ;)
Puss ♥


tänk att så lite kan få mig så glad.







det kommer fler bilder när jag kommer hem, tar evigheter att ladda upp dem med det mobila bredbandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback