23.21

Här kommer ett lite snabbis inlägg innan jag somnar (har redan svårt att hålla ögongen öppna..)

Idag vaknade jag stenförkyld. Verkligen täppt i hela kroppen kändes det som, örk. Jag hatar att jag alltid mår bättre fram emot kvällen och är nästan som vanligt igen men på morgonen och hela förmiddagen är jag som en zombie! Mamma kom hit en sväng efter jobb och bjld på kex :) sen åkte vi till Ikea eftersom jag verkligen var i behöv av nya bestick (skedar) osv. Hann även med lite andra ärenden.

En kort sväng i kulladals hallen som var svettig och varm? HALLÅ vad hände med kylan? Visst man har gnällt över att där har varit kallt och ens näsa har varit som en isbit men nu var där nästan sundsbrovarning i den. Inte okej, tillbaka med kylan tack!

Börjar närma mig mitt beslut om va jag ska spela. Vet inte vem jag ska tacka men jag vaknade imorse och kände (förutom förkyldningen) "jag har bestämt mig". Lite läskigt men det står faktiskt hemligt ett litet tag till om var jag ska ta vägen :)

Nej nu kallar sängen, imorgon blir det valborgsmys med brynö, milis och malin, gillas! :)
Natti natt ♥


ps det är inte lätt att vara jag ;) haha



btw! sommarfeelings idag när det var nästan 20 grader ute? LOVE IT! blev även väldigt sugen på att åka en sväng till Hallaskog, att glassa runt i en kanot och bränna näsan. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback