spåga

hallå i lådan!

trött är bara förnamnet till hur jag mår. tung i benen, huvudet och i princip hela kroppen, inge vidare. isch. men men ska snart ta mig iväg till träningen med mitt kära lag! men först ska jag nog sammanfatta matchen och min dag igår :)

Ställde faktiskt klockan på 10.00 och steg upp och åt frukost. PLUGGADE sedan konstant fram till klockan 13 då samtalen började rulla in. Först Emilis om en massa knatte info, bland annat att thomas sterner fick hålla i träningen eftersom ingen av oss andra kunde. Tjejerna var lagom nervösa :) Sedan ringde K1 om saker som ska updateras på nätet som jag måste visa honom en dag. Monza ringde också och sa att jag kunde hämta både min klubba och knattarnas overaller på torsdag :) och hade en låång diskussion om nummer? klyddeförening.. Och precis när jag lagt på luren ringer micki månsson :P så blev en timmes samtals paus i pluggandet. men men. Sen läste jag faktiskt ända tills det var dags att åka iväg så allt blev plötsligt jätte stressigt!

Ner till sundsbro, starta igång knatteträningen och sedan köra snabbt iväg och hämta upp ebbislebbis och anna uppsala :) för vi skulle ju spela match i Södra Sandby, underbar håla (not). Körde lite vilse för GPS'en lurades som vanligt. Väldigt snabb uppvärmning ute eftersom omklädningsrummet luktade bokstavligt talat KISS, isch! Stirra in på plan och när jag sätter mig på bänken för att knyta skon vad händer då? JO jag får en SPÅGA/STICKA/FLISA/SPLINT kalla det vad du vill i benet. Genom strumpan rakt in i benet. ingen liten en heller! ville jäveln ut? nej..  sämsta pincetten någonsin i sjukvårdsväskan men i andra periodpausen drog jag ut den med lite våld :) Matchen gick ju sådär.. vimsigt motstånd, vi var stressade och domaren KATASTROF var bara förnamnet. Han tog 3 time out under matchen (man får en per lag), glömde blåsa eller ännu bättre blåste och ändrade håll 4 gånger för de inte kunde bestämma sig vem som skulle ha bollen :P great.. tiden rullade och Sehåå och jag bestämde oss för att lätta på stämningen och kletade lite banan på vänster armen för att sedan gnida på en spelares tröja :) väldigt omoget kan tyckas men jag gjorde det för att hjälpa Sehåå som var så nervös att hon satt och skakade på bänken och det funkade ;) allt för laget.  Vi lyckades vinna matchen ändå.

Hem och sova väldigt lite och upp på morgonkvisten. Skulle ju träffa micki 08.30 i Sundsbrohallen för att döma Skol DM för flickor årskurs 8. Kunde någon av oss döma? njaaeeee nej men vi gjorde faktiskt inte bort oss! några tränare trodde vi var riktiga domare haha fint. En tur in till Limhamn, becky hängde också på, köpte lättviktare på smörgåsbutiken MUMS. Och sen åkte jag hem och pluggade vidare.

Nej nu ska jag ta tag i mig själv och göra mig redo för träningen= se greys på tv :) Just det glömde även berätta att jag kommer vara lagkapten denna säsongen, tydligen är jag en väldigt viktig spelare :)

Nej nu måste jag kila vidare!  kisses and huggs

P.s kände plötsligt att jag saknar lina och liljis :(



please forgive me


Kommentarer
Lina säger:

jag saknar dig med Kajsa! jag har lite planer inför lördag nästa vecka. planera inte in något då! :D

2009-10-01 | 17:17:04
Lilja säger:

Jag saknar dig med:) fast jag träffade dig ju idag:) men man kan aldirg få nog av kajsa:) Lycka till imorgon:D

2009-10-01 | 17:34:16
sehå säger:

"hjälpa sehå" jag är ett handikapp :D

2009-10-08 | 22:06:39
Lilja säger:

Kajsa kom i luckan... nytt inlägg snart??

:)

2009-10-26 | 22:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback