slutet på helvetesveckan

Jo det verkade ju som att min helvetesvecka skulle sluta bra men nej..

Fredag:  Först en tur hos monza med micki och sedan filmmys med micki och sofie på kvällen :) under bara tjejer <3

Lördag:  Hände inget speciellt.. satt hemma och tjurade och var inte alls på humör för någonting.  Sen ringde jag lilja och pratade i över en timme med henne innan vi kom fram till att vi skulle hitta på något. Så en tripp till lija efter maten med micket snack och pepp inför morgondagens matcher. Hade även ett långt midnattssamtal med hampus :P fyllo..

Söndag: Upp, laddad som få cyklar jag iväg till kulladal. Träffar på div 1 laget som är pirriga, lilja står och skakar som vanligt men då vet vi att hon är i toppform :) Uppvärmningen känns sådär, stämningen är lite konstig men vi kämpar vidare. Matchen går av och vi springer, yrar, ja vet inte vad som händer... Förlust med 1-8 och jag jag inte sätta fingret på vad som gick snett.. orkar inte ta i tu med det. Snabbt iväg till Staffanstorp för att hinna se 2 perioder. Vinst! Mottot håller i sig: laget före jaget! Eloge till Sofie och Lilja som helt klart var matchens Bästa spelare! Superstolt över min mickis som kom in och gjorde mål efter att ha suttit två perioder. Även eloge till Lina som sprang röven av sig och redan leder utvisningsligan :) Sjukt trevligt att träffa allt folk på läktaren!

Lämnade min cykel på kulladal och tänkte "äh den står kvar över natten hämtar den imorgonbitti" Jo stog kvar gjorde den ju men någon idiot hade tagit min fina cykelsadel :( va fan...

Veckan avslutades inte speciellt bra.. men men nya tag!

Kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback