skit vecka

Jävligt bra vecka jag är inne på!

Måndag: lång jävlig dag i skolan, glömde min plånbok hemma men hittade 40 spänn så kunde luncha med cissi. På kvällen uteträning där jag presterade på topp! Får ett samtal av chefen som vill att jag ska komma in och jobba på onsdag. Fick även mina böcker som var försenade 2 veckor (Y)

Tisdag: Skola, jobbade med grupparbete (som ska göras utöver tentamen) hem och läsa och skriva en massa. Besök hos sjukgymnasten för att se om han kan lösa mitt "handproblem" , tejp som sedan gav mig utslag, great. Knatteträning, egen träning och sedan låååång promenad som inte slutade så bra.. "Dumpad" om man nu kan kalla det så.. Hemma halv 2 och sov ingenting på hela natten..

Onsdag: Jobb 10.30-19.30 lång jävla dag trött som attan men jobbade på ändå. Stressa iväg till träningen som inte gick speciellt bra sjukt trött på att träna när ingen utveckling sker.. Behöver känna mig trygg på planen och inte som att allting läggs på mig. Orkar inte. Hem och läsa, sova, deppa...

Torsdag:  Mår inge vidare när jag vaknar, drömt en massa konstiga saker.. Chefen ringer och ger mig sparken (Y) för att någon liten idiot har ringt till henne och klagat på mig fast än jag inte gjort något fel :S bara för att rädda sitt eget skinn. Äckligare människor får man leta efter! Då sitter man här arbestlös och ensam och måste plugga som fan, har tydligen en minitenta inför tentan på måndag.. suck. Riktigt trött på allt skit nu och ser inte framemot helgen ska nog hålla mig inne för att undvika mer skit. Pepp inför matchen på söndag? Nej..

Är inte livet UNDERBART? Fuck no!


Kommentarer
Jennifer säger:

Det kommer bli bättre!!!! <3

2009-09-17 | 15:48:00
Bloggadress: http://jmajor.blogg.se/
Lilja säger:

Hoppas allt löser sig! Finns här om du vill prata! Tycker så j*vla synd om dig när jag läser detta!:( Men som sagt allt kommer att bli bättre! <33 puss

2009-09-17 | 22:43:29
Frida säger:

:( <3

2009-09-17 | 23:29:20
Bloggadress: http://fridahildingsson.blogg.se/
kajsa säger:

jo jag hoppas det... det kan ju inte bli värre om man ser det så!



saknar dig liljis! <3

2009-09-19 | 14:02:22
Bloggadress: http://kkajsasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback