good luck love

Att stänga inne sina känslor fungerar bara en viss tid. Plötsligt en dag bubblar allting upp på en gång och man blir totalt okontrollerbar. Jag längtar inte till den dagen... Det börjar bli ont om plats nu för alla känslor, måste trycka in dem lite till så mer får plats. 

Baby du fixar det! Jag finns här för dig oavsett om du simmar oändliga sträckor under vatten eller inte. Även om du ger upp i veckan ger jag inte upp på dig. Kommer hålla om dig fast än du försöker slita dig loss. Ge inte upp på mig bara.. för jag behöver dig också. Jag är kär. 

Du klarar allt med lite vilja, jag tror på dig och jag LOVAR att pyssla om dig när du kommer hem! <3



Sängdags för min del.. sammanfatning av helgen kommer imon.
Natti natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback