grr

Har inte hunnit med att ta mig in här och orkar inte sammanfatta veckan som gått. ..

Iaf. Skolan har dragit igång på riktigt. Känns väldigt ovant och man har ingen koll på någonting. Alldeles för mycket info på en och samma gång. Idag stog jag även ut med min första föreläsning, höll dock på att somna :) lyckades med nöd och näppa hålla mig vaken och minns faktiskt allt han sa under de 2 timmarna.

Har även hunnit med en match idag. Gick inte speciellt bra men jag är grymt nöjd med min egen insats (händer inte ofta), även som kapten ;) OCH att jag inte skällde på domaren woho :D tackar även div 1 laget som hejjade fint! och resten av publiken som var där :) Även min sjukt heta "vän" grr ;)

nu ska jag försöka sova. Ingen skola imon men uppgifter som ska göras.. Förhoppningsvis får jag träffa fh :) 
ååh vad jag tycker om dig <3

som jensen brukar säga, Över och ut.


"Upp och hoppa alla bagarbarn! Bullfest bullfest hela dan"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback