every minute counts

Inte okej dag idag! Kom 5 minuter sent till skolan , den akademiska kvarten ville inte som jag idag. Ser alla lämna klassrummet. När jag kommer in står läraren där och säger att jag är i fel grupp, skulle tydligen varit i skolan 08.15 istället för 10.15 (Y) toppen.. Sen skickar han iväg mig för att leta upp mina klasskamrater. Jo för jag vet nog hur alla ser ut, not, och var de sitter. Finns bara sådär 192863928379 grupprum och datorer. Lyckades dock hitta tre helsköna snubbar i bibblan som jag anslöt mig till. Gick bra tillslut men nästa gång vet jag vilken grupp jag ska vara i iaf :)

Lunchade även med ciss idag! längesedan och det var en mysig liten stund :) hälsade även på henne på jobb där hon stog i kassan i sin fina vita rock haha. puss på dig!

sen knatteträning ensam som vanligt. Är rätt skönt faktiskt att hålla i det själv, kunna träna på det som behövs. Lägga tid på alla. Även mycket lovande nyförvärv!

Såg även klagshamn vs. malmhaug Kfum's HJ18 lag? rätt tråkig match men fick träffa fh en stund och käka glass på donken, inte fy skam!


för övrigt så gör män mig så jävla förvirrad. snart ger jag upp och stänger av. Ingen mer skit, ska börja ta hand om mig själv. Samtidigt behöver jag dig. jobbigt..





You know you're not the only one
Who has a lot to overcome
And when the time has come then you move on
'Cause you've been crying for too long
Sometimes life is so unkind
But change is never a waste of time




Kommentarer
cissi säger:

Var kul att få träffa dig :)! Det får vi ta att göra fler gånger :D! puss på dig med!

2009-09-12 | 12:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback