Tisdag..

Detta inlägget skulle kommit upp igår natt men blogg.se ville inte som jag... därför kommer det nu :)

Åååh vad besviken jag är! Jag såg verkligen framemot den här träningen, den sista träningen med klubba och boll innan min operation, blir borta till efter nyår. Träningen SÖG! Rikgit tråkigt :( och det är synd för jag älskar verkligen människorna jag tränar med, underbara människor, men ibland funkar det inte. Jag som kapten borde ha en annan roll i laget, jag borde få en chans av tränarna, de borde lyssna på mig när jag kommer med förslag och inte ge mig en utskällning? Det håller inte, inte för fem öre.. Bara för att vissa har en annan relation till tränarna utanför planen betyder inte det att de ska få styra och ställa som de vill och sedan tjura för att det inte blir som de vill? Det funkar inte.. 

En annan sak är kvalién på träningen, helt seriöst hur fan ska man utvecklas när tempot går neråt och neråt och neråt och neråt och neråt osv. Jag är trött på alla tråkiga övningar som jag har använt med mina småflickor i ett år? till och med de tycker de är tråkiga.. Det ska inte behöva vara så stor skillnad att träna med div 1, jag tror vi alla behöver utmaning. Jag tror de stället för lite krav på oss. De enda kraven de ställt är att vi ska hålla oss kvar och "ha kul". Jag tycker inte det är ett dugg kul när situationen är som den är..  Blir ändå skönt med ett litet uppehåll men kommer sakna att hålla i en klubba och mina lagkamrater!


Det skulle även kommit ett inlägg om helgen men orkade inte skriva ett.. så här kommer en sammanfattning: träffat underbara vänner, idol, trams, kollat innebandy, ätit alldeles för mycket skit, promenad, mys med lilja och lina, slagsmål, hamburgare, fylletaxi, personer som uppförde sig jävligt dåligt, min sista match innan jul vilket var en jävla bra match, och det bästa av allt, dina läppar!


I måndags var det mys hos äckelidolkillertjuren anna b :) mycket mycket trevligt (trappan haha) och mycket chips och dippa :) <3

Nu sitter jag här invalid med en nyopererad hand, kommer ett inlägg om min morgon på britsen senare ikväll :) nu ska jag ta en alvedon och göra lite invalidoövningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback