Sunday

Dagens inlägg är tillägnat till Karolina Lilja som är i Frankrike när vi andra fryser här hemma i skåneland. Men vi saknar dig i massor! Och för att hon klagat på mig i all evighet eftersom jag inte skrivit här på hmm, oj en månad! Dags att ta tag i det nu.

Mycket har hänt på sista tiden, har bland annat hoppat av skolan, var inte redo för att lägga ner så mycket energi på läsning efter gymnasiet. Jag kommer läsa en vacker dag, troligtvis samma utbildning eller något liknande, för det är det jag vill syssla med. Men nu vill jag göra något annat, något praktiskt som får min motivation att gå rakt upp i taket igen :)

Något annat som inte går så bra är innebandyn.. För tillfället känner jag inte för att sätta en fot i en hall igen. Det enda som håller mig kvar är de underbara människorna jag träffat tack vare innebandyn och dem tänker jag inte svika trots att jag har tröttnat på något som ligger mig sååå varmt om hjärtat. Utvecklas inte längre, allting står still. Tog ett mega kliv ifjol men nu händer det ingenting, INGENTING! Tråkigt.. Har även enorm ångest över operationen som sker om 24 dagar. Mindre än en månad. Hur ska jag klara av att sitta stilla i 4 veckor sen? herregud.. Jag som är så rastlös av mig. Visst det är inget stort ingrepp men handen använder man hela tiden, kul att man är högerhänt och inte kan använda sin hand. Tummen upp för den!

Tänkte sammanfatta helgen kort. I Fredags träffade jag äntligen min älskade vän micki! Middag hos henne och sedan match i limhamn. Idol och trots att hon somnade i soffan drog jag motvilligt med henne till annestad för fest och jag ångrar det inte. Mycket ungt och dumt folk men även underbart trevliga människor! Följde hem micki vid 1 och stack sedan tillbaka igen med en onykter marran som sällskap. Fortsättningen på kvällen blev gratis porrshow/drama (okej mer drama än porr men sjukt underhållande haha), musik  a la tågarp och rally via limhamh och hem. Ville stanna kvar och mysa med dig men det får bli en annan dag.. Hemma alldeles för sent och gick upp alldeles för tidigt i onödan. Skulle köpa dator med pappsi men självklart var där stängt. Sedan match på Rosengård, gick väl inge vidare men men.. Såg Sm-lagets sista match, stolt över mina små lagkamrater som lyckades vinna gruppen och spelade asbra! Kvällen bjöd på Halloweenfest hos kristina med mycketmycket trevligt folk! Fick även pratat med emilia som jag inte träffat på alldeles för länge. Idag ringde klockan tidigt, usch och fy, jobb på kyllager med äckelidolanna, mika och ebbislebbis. FY FAN säger jag bara, såååå kallt och såå mycket jobb. Mina fötter är fortfarande isbitar. 

Nu sitter jag här och har obeskrivlig tandvärk, nej jag har inte hål i tänderna utan visdomständerna växer så det knakar och det gör skitont! Absolut sämsta saken med att bil vuxen!


det blev lite långt men jag hoppas att lilja är nöjd! nu ska jag nog glo på film, det är jag värd :)



ps. obsession som fan! hethethethethet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback