Sunday again

Shit nu ligger jag efter igen.

Orkar inte ta igen en massa så tänker bara sammanfatta helgen :)
Igår, lördag, började dagen med ett samtal till micki för att hon fyllde år :) Sedan plockade mange, tessan och lina upp mig för match i Strövelstorp (ja en av skånes hålor). Underbar minibussresa upp med sång och dans i framsätet med anna B :) och lite illaluktande strumplukt fyfan! Kom till hålan och kom inte in!? så vi spårade ur och dansade på skolgården stackars månniskor som fick titta på haha :) Tagga som FAN och in på plan med en killer uppvärmnig. Tagga ännu mer och sen in och spela. Fyfasiken vad kul det var, det var längesedan jag kände sådan lycka när jag sprang på planen!  det var GRYMT! Men har man LG och lina som backup ska man inte klaga ;)   Bilresan hem hamnade jag i en annan buss och brevid Lg som fick hjälpa mig att sminka mig haha thanks for being my mirror (Y)

Snabba puckar hem till mig och hämta blien sen begav jag mig till micki i sällskap av nile och tessan :) Mysig kväll med alldeles för mycket kebabpizza :( och kladdkaka och chips och ja.. underbart att få träffa älskade ankan, jennifer och frida också :) och lina så klart ;) saknades bara älskade lilja :( mycket skitsnack :)

Kom hem rätt sent och vaknade mitt i natten av ett konstigt sms :P som jag fick förklaring till idag men det nämner jag inte här!

Knattematchen idag mot saras knattar gick ju helt okej! möög att de inte kunde få in bollen bara men det var ett bra motstånd och tjejerna var fantastiska idag! Fortsätter de så kommer det gå bra resten av säsongen :)
Stannade även kvar och såg micki och saras knattar shit en mer spännande P10 match har jag aldrig sett :O men men.

Sitter hemma och chillar bara, skönt som fasiken och imorgon börjar jag ännu ett nytt jobb, denna gången på Printhuset Electra med micki månsson :) GREAT kommer bli en låång dag men vi får hoppas att det går bra och att jag inte sabbar för mycket ;)

Nej nu ska jag nog försöka slita mig här ifrån men det är svårt nu när lg skickade massa bra musik :)

Kisses and hugs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback