SNÖ

Idag blev jag väckt av ett samtal från någon på Thoren Business School som vill ha in mig på arbetsintervju imorgon :) Visst det är bara ett extra jobb men det är precis vad jag behöver för tillfället. Sedan bar det av med mammsi för lite olika ärenden och när jag går ur bilen på Ikeas parkering SNÖAR DET :D:D jag blir som ettlitet barn igen när det snöar, LOVE IT! Okej nu regnar det mest men man kan ju få hoppas på det bästa, en vit vinter :)

Har även hunnit köpa farsdag present och lite annat smått och gott! Nu blir det snabb, men god middag, kalkonfilé och rotfrukter i ugnen MUMS! Sedan ska jag iväg med pappsi och köpa en ny dator!!! Inte riktigt en sådan som på bilden men nästan. Oh nej den är inte till mig utan till "familjen" För den stationära som står där går knapt att starta.. Ikväll är det även träning som gäller och senare ikväll MÅSTE jag kolla igenom mitt CV och fylla på det med lite saker.





Nej nu blev det stressigt! Ha det kalasbra ;)


och bevan jag lovar att jag ska hjälpa dig men det blev lite stressigt idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback