Måndag

I'm having trouble sleeping
You're jumping in my bed
Twisting in my head
Leave me

I'm having trouble breathing
You're sitting on my chest
I sure could use the rest
Leave me



Bra låt, dåliga minnen. För en gångs skull vill jag att du lämnar mig ifred.. jag vill starta om från ruta noll och det kommer det inte vara med dig denna gången. Jag har gått tillbaka så många gånger och gång på gång har du gjort mig illa. Nu är det slut. Tråkigt för jag älskade verkligen dig, alla gångerna, men jag behöver låta dig köra ditt race med någon annan. Förhoppningsvis kan du fortsätta vara min vän utan att ständigt påminna mig om det som var. 

Nej inget mer deppande. Har varit ovanligt glad på sista tiden vilket är underbart! Jag njuter av livet för första gången på lääänge and I love it! M, L, och K ni är guldvärda! Har även många nyfunna vänner som får mig att skratta och skratta och skratta och skratta :) anna b, liten, lg puss på er!  Finns även någon som får mig att längta till helgen, vecka efter vecka. Kär? nej faktist inte.

Jag sliter på printhuset electra 8-17 varje dag. Idag berättade en kolega att hon spetsar sin glögg med absolut currant "Det blev nog lte för starkt igår" hahah. Heter numera Svea, kajsa existerar inte på jobb :P.

Nä nu ska jag hoppa i säng!

Längtar till fredagsmyset med älsklingarna och lördagens festligheter i torso :)


och Lina? det löser sig alltid<3



från förra lördagen, en mycket bra lördag! Denna lördagen var också mycket bra,
lite för mycket öl bara..


Kommentarer
Lge säger:

Puss på kajsä :*

2009-12-14 | 17:48:03
kajsa säger:

nämen har du hittat in här ;) puss på lg :*

2009-12-16 | 08:59:59
Bloggadress: http://kkajsasvensson.blogg.se/
Lge säger:

Jag hittar överallt ;)

2009-12-16 | 10:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback