Lycka till bevsi!

Hoppas att palmstaden tar hem segern idag mot fbc! Så bevan får ett lycka till idag!

Hoppas även att div 1 kör över Jönköping och nötterna gör en bra match :)

Jag vet att jag är lite efter men läste FBC engelholms referat efter att vi mötte dem förra lördagen. Tycker det är ganska skrattretande eftersom vi hade duktigt många målskyttar och bara en av dem var div 1 spelare :P dessutom har jag för mig att vi ledde med 2-3 inför 3:de om inte med mer, om jag inte minns fel..


"Malmhaug Öresund var på besök i Strövelstorpshallen för bottenmöte i damernas division 2. Med tio minuter kvar av matchen var det jämt 2-2 men sedan avgjorde Malmhaugs division 1-spelare tillställningen som slutade 2-7."



Stort PS. vi heter MALMHAUG KFUM :)


Kommentarer
bevan säger:

synd att vi inte vann... men jag vet inte vad som hände med mitt lag idag.. spelade helt snurrigt, inget blev som tänkt.. men nästa gång då jävlar ska vi vinna!!

bevan ska försöka göra allt för att malmhaug kfum ska hålla sig kvar :)!

kramar =)

2009-11-21 | 22:19:04
Lge säger:

Mohaha, jag avgjorde la inte matchen? :S

Haha, hela div1 laget var ju nerflyttat, kommer du inte ihåg? Jag läste också deras referat (y) patetiska :P

2009-12-14 | 17:55:54
kajsa säger:

sjukt billigt av dem :P vi hade två div 1 spelare, varav en spelat i div 2 halva säsongen. Men jag gillar deras inställning :)

2009-12-16 | 08:08:12
Bloggadress: http://kkajsasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback