Allt händer på bussen? eller hur var det anna? ;)

Jobbintervjun gick ju helt okej! Svåra frågor att svara på men tydligen så gillade hon mig eftersom jag fick jobbet :) Börjar på måndag då jag ska åka ut på någon grundskola och informera om Thoren Business School. Fin fint! Cash is king!

Iaf så satte jag mig på bussen på centralen mot Esset. Åkte då 5an mot kroksbäck, så när bussen svänger mot stadsteatern börjar en äldre man skrika.
Mannen: JAG HAR BLIVIT BLÅST!
En tant framför honom svarar: Blåst? Jag tycker det är rätt vindstilla här i bussen?
Mannen: Naaaj Inte så blåst som vinden utan BLÅST LURAD
Tanten: Men oj så förskräckligt, vad menar du?
Mannen: Ja Bussen blåste mig, jag trodde den skulle åka mot triangeln men den svängde ju! Shit vad blåst jag blev!
Tanten: Men ojoj hoppa av nästa hållplats så är det inte så långt tillbaka.
Bussen kör då samtidigt förbi stadsteaterns hållplats..
Mannen: NAAAAAJ nu blev jag blåst igen, jag glömde ju trycka på knappen!

  


Sedan hoppade jag av och trillade nästan ihop av skratt. Stackars lilla gubben haha :) och som äckelidolanna skrev i sitt förra inlägg så händer det ALLTID något på bussen ;)


Nu ska jag kila iväg till knatteträningen. Ha det bra!



Ps. det kom ingenting i posten idag *pust*


Kommentarer
Anna säger:

lite efter att komentera men HAHAHAHAHAHA

Allt händer på bussen!

2009-11-25 | 07:45:04
Bloggadress: http://brynoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback