trötthet..

bra det här gick med uppdatering :)  

Har haft fullt upp de senaste dagarna. Kommer faktist inte ihåg vad jag gjorde i fredags... jo! Städade inte mitt rum som jag skulle och skickade inte ut tackkort, bra där. Låg hemma och glodde på film, behövde ta en liten paus. Kom jag i säng i tid? nej..


Lördagen bestod av jobb 07.00- 16.00. Pigg och glad, eller inte, cyklade jag i räserfart= snigelfart till jobb i motvind, kom dit precis i tid. Måste säga att jag gillar mina arbetskamrater som bäst när de är övertrötta, har sovit 3 timmar, sjunger med till svensk dansbands/sommarklassiker, trillar i trappan av skratt av det fina citatet "köpa Ob för Ob". På kvällen hamnade jag hos FH, började med musik, slutade med 4 fulla nötter och michael jacksson show. Kajsa som skulle upp tidigt och jobba fick inte åka hem, utan köra dem till lindängen. Kvällen var ändå helt okej förutom när min kära mamma trodde jag hade blivit överkörd eller något för att jag inte svarade i min mobil. Missuppfattning, "jag ska träffa en kompis sen ska jag nog träffa cissi en stund efter det" mammas uppfattning = "jag är med cissi kommer hem om en stund". Hade hur många missade samtal och sms som helst för att hon ringt runt till halva mitt umgänge, SUPER! jag levde iaf hade bara mobilen på ljudlös i väskan :)

Jobb idag igen 08.00-16.00. Helt sjuk så mycket folk där var idag, inte så kul när man är övertrött, diskplockaren är långsam och man har sovit 10 timmar på två nätter. Aja ska inte klaga. Sen åkte jag hem och bytade om för att åka till micki som lagade köttbullar och makaroner till mig :) sedan spårade vi ur en stund och begav oss mot sundsbro för gubbabandy! PARTY i bilen en stund hahahaha bästa hittills! Sedan var vi kassa som vanligt på gubba så vi tog en fika :) Hem och se film med mamma och nu sitter jag här och har VÄLDIGT spridda konversationer haha.

Dags att sova, jobb imorgon igen börjar dock 10. Sov gott people!

SMACK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback