Torsdag

Dagen har bestått av en kort stund hos fh för att lämna min ipod. Sedan hem, packa träningsväskan och iväg till jobb.
Tycker verkligen inte om att stänga..tråkigare än så blir det inte på jobb! tur att man har underhållande arbetskamrater som ringer in sin pojkvän som får hjälpa till att göra skit jobbet :)

Snabbt iväg till träningen i Pildammarna i regnet(Y) bara typ 45 minuter sen.. aja. Rakt in och sprang 1 km intervaller. Min kropp presterar bäst när det regnar ute. Helt sjukt vilka tider jag springer in, då känns det som om jag inte kommer behöva oroa mig över konditionen inför säsongen iaf. Hoppas bara att jag får tid väldigt snart så jag kan operera min hand och hinna bli bra till säsongen.

Tisdagen var mys med Emilia, någon timme hos fh sedan träning som gick åt skogen, förstår inte vad som händer med mina lår... inte okej iaf! 

Igår (onsdag) var lilja och jag på tur i ästra hamnen =) var uppe och hålsade på pappa i turning torso, fikade på espressohouse och lilja han även springa in i en stolpe!  :Dpå kvällen var micki och jag hos ola, åt mat och snackade skit. Släpptes av hos fh för att ta hand om honom efter en tung dag på jobb. Hemma runt 3.

Jag börjar få lite ångest nu när jag såg litteraturlistan till 1 läsåret. Pengarna jag har tjänat in och planerat att spara till framtida resa, kommer gå åt direkt. Tungt.. Åter igen en fattig student.

Nu kallar sängen och imorgon lär jag ha träningsverk i benen. Dock är gubba ett måste!

Tycker om dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback