summer!

jo det här med att ta tag i min blogg gick ju bra...

Sammanfattning av denna veckan= träning, träning, träning!
Försäsongen har börjat och den går ut på att plåga spelarna tills de inte orkar göra ett upphopp längre. Skit kul för tränarna, mindre kul för oss. Men jag gillar verkligen att alla damer tränar tillsammans, malmhaug, kfum och de nya tillskotten! Så trots pain är det super!

Annars har jag i princip umgåts med micki konstant, som vanligt då :P Men vi har inte haft ihjäl varandra än ;) hängt på stranden och i mitt kära Falkenberg där det var 26 grader i havet i lördags UNDERBART!

Onsdag blev mys med lilja i hennes trädgård och lite fotografering med våra fina kameror! Sedan gubba där jag och micki var verkligen SÄMST med stort S.

Igår spenderades dagen med lilja i stan, ja vi ska då se harry potter på onsdag, ett måste! så vi plockade upp biljetterna, fikade och hämtade mitt pass. Tror inte det finns någon som ser okej ut på sitt passfoto! På kvällen var det sedan träning som gällde, brutalt är min kommentar på den. Trodde första veckan skulle vara lugnare men nej... Sedan tog jag en tur på t-bryggan för att leka lite med kameran och FH som sedan nacksvingade mig ner i marken.. tack för den!   Efter det plockade vi upp marran och körde mot tygelsjö. Hem till hampus och glo film, även micki anslöt sig :)  Såg Vi hade iaf tur med vädret igen ändå helt okej film! Hemma vid halv 4, ångest BIG TIME efftersom jag måste vända på mitt dygn nu.. aja mysigt var det iaf.  

Nu ska jag städa mitt rum och göra lite nytta här hemma. samt vila mina ben! Imogron är det jobb som gäller.

Puss på dig! 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback