onödigt

En sjukt mysig dag som började med frukost med mamma på framsidan i solen:)

Sedan kom fh hit en stund och jaa vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Mer än 30 min iaf haha. SMACK på den!

Blev ingen träning.. sjukt ont i mitt lår, bättre att vila och sedan kunna träna fullt ut än att ligga och glo brevid. Saknade dock mina små sär lite ;)

Sedan ringde mor och jag åkte till Fam Nilsson/Johnsson och käkade middag. ´Jättemysigt och riktigt god mat som vanligt! De terrade även mig, som de brukar, och lille johan verkade nästan lite avundsjuk hahah.

Kommer man hem glad så blir man kallad för ett slask :S riktigt onödigt! trodde inte du var sån men men..
NU ska micki och jag se paradise hotel fast på varsin tv. Imorgon är det bio med lilja som gäller, Harrypotter :) 

Omoget, haj! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback