free fallin'

Precis hemkommen från fh efter en natt med the terminal, vem vill bli miljonär, damsugande av knott och lite sömn.. Snart ska jag bege mig in till stan och träffa emiliagris.

Helgen gick alldeles för fort men samtidigt alldeles för långsamt.
Fredagen bestod av filmmys med micki :)

Lördag var det jobb 07.00-16.30 och sedan snabbt hem och göra vid sig och åka till ´lilja för middag och pepp inför sara och thildes 38 års fest!  Super god mat och negerbullstårta (tack Malin). Några av oss spårade kanske ut lite när vi hittade liljas gamla klänningar från 5:e klass, men naket ska det va hahahahah. Sedan en kort promenad till scoutgården. Som vanligt drog vi igång dansen och även bellan hängde på sen och lämnade knapt golvet :D efter det blev allt skit. Sjukt onödigt att gå omkring och sura och snacka en massa skit istället för att säga vad man känner istället :S  Sista gången nu jag festar med dem, blir bara problem och bråk varje gång. Onödigt..  Bussen hem med fh som sedan ringde efter taxi, var hemma runt 3 tror jag. Kom fram till att jag tjänade in en halvtimmes sömn genom att bara borsta tänderna och sedan sova med smink och allt. Upp halv 8 och cykla iväg till jobb.

Söndag jobb 08.00-16.00 trött? JAPP tur man är en hejare på espressomaskinen, den räddade min dag. Efter jobb hem och byta om sedan hem till fh en stund innan gubba. Plockade upp micki, blev dock inte lika mycket party i bilen denna gången :( Gubba 20-22.30 eller nåt. Helt sjukt.

Igår var jag död.. kollade på tv typ hela dagen och tog det lugnt. Sen lagom till träningen började det ösregna, super.. Utomhusträning och långlöpning gällde. Det sjukaste var att jag presterade enormt bra trots vädret, motvind, sömnbrist osv. Riktigt nöjd var jag efter träningen, dock genomblöt! Hem snabbt till fh, låna torra kläder och hem och duscha. Tillbaka till fh eftersom han och micke inte klarar sig ensamma :P

Och nu sitter jag här. Dödstrött. aja det var väl lite värt det :)

puss på dig!

Ps du är skyldig mig big time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback