down on the corner

Bio igår med karro, tyckte filmen var bra speciellt när hela biosalongen hoppade till =) dock fattigt slut som vanligt..

Filmen slutade ca 00 så jag skjutsade liljis hem och sen skulle jag hem och sova men nej.. Hamnade hos fh, nattpromenad osv :) sjukaste var när hans päron cyklade hem från Lomma precis när vi skulle hämta dem :P slutade med att jag var hemma runt  04.30 och fick kämpa med att sova pga att solen redan gått upp.

Klockan ringde 09.20 för vi skulle ju åka till Skanör idag och bada med Micki och hennes familj, så det var bara att ta sig i kragen och gå upp. Riktigt mysig dag har vi haft. Vattnet underbart, låg i hur länge som helst, promenad, fika osv.

Nu börjar tröttheten komma så jag ska hoppa in i duschen och sedan bege mig till Pildamsparken för att titta på träningen, trist men vila är ett måste!

Puss på dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback