working 9 to 5.. eller ja 8-18 :/

Jo jag vet, bloggen ser förjävlig ut för tillfället men det får ni ta tills jag har tid att fixa den. Vilket = ALDRIG :)


Sitter här på jobbet och känner hur tröttheten börjar tynga ner mina ögonlockar. Orkar knappt hålla dem öppna, galet. Micki gnäller konstant för att hon har ont i båda sina fötter?! fråga mig inte vad hon har gjort med det gör tydligen jätteont. Stackars lilla micki :( Har då sovit 5 timmar i natt men det var helt klart värt det! Gårdagen var jättemysig! Det var på tok för längesedan vi sågs. Tack för sällskapet knäppis :)


Lillejulafton var mysig som vanligt, alltid lika kul att fira jul med grannarna :) Julafton var riktigt bra iår! Mycket god mat, roligt sällskap och finfina klappar. Har massor med bilder men har inte riktigt tid att lägga upp dem nu..

Fredagen bjöd på att ta igen sig efter allt jävla ätande dagen innan. Återställaren blev pepparkakor och choklad haha. På kvällen bar det hem till emilis där vi skulle planera inför gothia men fastnade istället framför buzz med familjen Sterner (JAG VANN!!!!!!!). Massor med planering, i krissituationslpaner osv :P mycket som ska fixas innan söndag då bussen går 07.00. Ännu senare på kvällen var det tänkt att vi skulle ut men nej, det blev filmkväll med micki och en massa chips istället ♥ somnade 4..

Lördag var det shopping för hela slanten med Rebecka (aka LG) på entré. Ska jag vara ärlig så orkar jag inte med mellandagsrean! Visst man kan hitta jättemycket fint för bra priser MEN PALLA ALLT FOLK! men men.. Sen käkade vi kinabox, promenerade hem till Lg och spelade rockband där blev jag även smått attackerad och nerbrottad av 3 stora hundar. Hem till mig igen och även micki kom på besök :) Film och jättemycket chips än en gång. skickade hem dem vid 1 tror jag eftersom jag behövde vända på dygnet eftersom det var ju jobb på måndag igen. Men så blev det inte... Blev en ganska alvarlig konversation med min vän långt in på småtimmarna. Somnade 4 även denna nat. Bra där!

Ställde klockan och insåg att jag kommer ändå inte gå upp när den ringer så stängde av den igen :)
Söndagen var bara total slappedag! Jag städade även mitt rum och plockade undan lite hemma. På kvällen begav jag mig sedan till VH för att komma bort lite och ta det lugnt. Men plötsligt fick jag sällskap :) Saknar lilla äckelidolsuperuppsalaanna♥ men jag uppskattar att jag får krascha hennes place när hon är uppåt landet ;)

Nej nu ska jag nog återgå till jobbet.. Får bli ett inlägg till imorgon för ikväll ska jag TRÄNA. Hoppas verkligen att handen gör som jag vill och att allting går bra. Får dock träna utan min coach som måste jobba. Ska bli kul att träffa alla igen :)


See yaa ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback