Svea is in tha house

Seg igen..

Lördag: Riktigt kul! Blev lite kaos lite då och då men det måste det väl bli när det är fest ;) dock var deti nte jag som var inblandad för en gångs skull :)

Söndag: Upp i ottan för F12 match i Staffanstorp.. Väldigt lite sömn och väldigt mycket hårspray i håret haha.  Men en dusch gjorde att jag piggnade till, eller inte.. Ensam tränare för dagen vilket sköttes rätt bra tyckte jag! Även om en stukade foten lyckades jag hålla koll på spelet och linda hennes fot samtidigt. Multitasking (Y) Tjejerna skötte sig utmärkt och vann med 3-1. NÄsta utmaning med dem är Gothia cup. Fyra dagar med 13 st 10-12 åriga tjejer blir nog spännande haha, jag har Emilis iaf :)

Sedan unnade jag mig själv En big mac, riktigt gott!  Slappade hemma sen bar det av till nästa match. Mitt eget lag mötte Röke på hemmaplan. 2-2 surt som fan.. Nästa gång SKA det bli vinst. Fan vad jag vill spela nu.

Måndag: Mådde piss redan kvällen innan så stannade hemma från jobb. Yr, skakig, tung i hela kroppen, ingen aptit osv. Blev sängen och tog igen en massa sömn. På eftermiddagen fick jag ta tag i mitt liv då jag tydligen skulle köra min faster till flygplatsen? och farmor hem.. great, för jag mådde ju såå bra. Efter det åkte jag iväg med mammsi och köpte min kamera :) Så är nu ägare av en Nikon D3000! Jävlar vad det ska fotograferas nu, ska bara köpa ett killerobjektiv till.    



Tisdag: Tillbaka till jobbet igen, men nu var micki sjuk :( lite sorligt faktiskt när här är många muppar. Som tur är har jag Tim och Magnus som underhåller mig trötta eftermiddagar, eller ja hela dagarna. Direkt hem, hämta bilen och ner till småtjejerna. Träning på halvplan, YES. Hatar att skolan ockuperar idrottshallen en vecka innan avslutningen? Så lång tid tar det inte att bygga upp en jävla scen. SKAFFA EN AULA! Dessutom hade Barngympan julavslutning i det lilla rummet i hallen vilket innebar att: 1. Det fanns ingen parkeringsplats  2. Hundratals föräldrar och syskon på läktaren där vi försökte bedriva en hyffsat normal träning.   3. Ungar som sprang på planen mellan våra spelare, snodde bollen, satte sig i målen, låg på planen och sjöng osv.  Den veckan innan Gothia ska bli så skön!! Inga ungjävlar :)

Sedan bar det snabbt hem och kasta i sig mat, sätta sig framför ratten igen och gasa på mot Kirsebergshallen. Div 1 laget spelade DM kvartsfinal mot Malmö fbc. Sjukt viktigt vinst där! Både för att laget är och har alltid varit vår värsta rival och för att få igång käpmarglädjen igen. Vinst med 3-2 :) Och linis satte en "snygg" straff ;)

Onsdag: Också var det jobb igen, även idag utan micki :(  praktikanten som jobbar här är en aning skum...  Men idag är det fan JULBORD till lunch! Kan det bli bättre?! Jag vet att man äter ungefär samma mat alla högtider men I LOVE IT! Kan säga att svea är äckligt trött idag, behöver verkligen ta igen all sömn. Så i helgen blir det en lugn och vit helg :)  Nä ni ska jag återgå till scanningen..












Ps. Det var på tok för längesedan jag träffade dig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback