saturday

Igår stog jobb på schemat som vanilgt, sedan hem och titta på VM semin spännande enda tills sverige drog ifrån igen :) Gillar vm-truppen starkt!  Sedan hämtade jag ett paket som kommit till mig från HM (jeans och två halsband) och mötte upp Corre och Lg för lite bandy i kulladalshallen :) Ingen bra match precis.. men det spelade ju ingen roll vem som vann eftersom båda lagen tillhör föreningen :P  Sedan bar det hem till lilja och hennes familj för lite idolmys och annat kul :)  du är underbar vännen <3


Idag har jag pratat med cissi i telefon en 4 gånger tror jag haha inför kvällen. En sväng i "stan" och på mobilia. Har lagt undan en systemkamera som hämtas hem på MÅNDAG :) hoppas det blir bra!

Nu ska jag börja göra vid mig inför kvällens festligheter. Hoppas på ännu en bra lördag med mina älskade vänner. Ikväll vankas 39 års (19+20) fest i klagshamn för sofie och micki. Det bjuds på maskerad och temat är musik. Är helnöjd med min outfit, kommer nog en bild sen..





Nej nu ska jag kolla klart på Vm finalen och börja tuppera håret.

Have a nice saturday ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback