Sammanfattning 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Aarå!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga nyårslöften. Inte vad jag minns iaf :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nja min kusin fick barn.

4. Dog någon som stod dig nära? Nej och tacka gud för det

5. Vilka länder besökte du? Tyskland, Österrike, Danmark. Blev ingen solsemester i år..

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Aa en pojke

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?  2 juni utan tvekan! Känslan att springa ut från trappan (på äckliga latrinskolan) var obeskrivlig!

8. Vad var din största framgång 2009? Måste nog varit att jag tog studenten och lyckades överleva gymnasiet utan att säga något riktigt grovt till en lärare! Jag vet jag har lite aggressions problem.. Klarade även en högskoletenta vilket inte är fy skam ;)

9. Största misstaget? Att ge upp totalt sista året i gymnasiet. Hade jag lagt ner all den energin och viljan som jag hade första och andra året skulle betygen varit en aning bättre. Men men.. Ett annat misstag var att lita på människor som i slutändan bara utnyttjade mig, allt för kärleken! Eller hur var det?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?  Jajjamensan! Stämbandsinflammation än en gång, det är så mysigt att inte kunna prata på 3 veckor och vara äckligt nära att bli av med sitt mvg i sång. Förkyld har jag väl också varit. Sen vet jag inte om det räknas som en skada, men jag opererade min hand.

11. Bästa köpet? Min systemkamera! Säkert nån sko också..

12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, skor och mat

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina vänner ♥! och mina småtjejer som får mig att vilja fälla en tår när de spelar så bra som de gör :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? MÅNGA

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare men mer ilsken. Låg även inne med världens höstdepp och inför studenten ångest. Men sista delen av året har varit great :) ♥

16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit hand om mig själv.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Kanske lagt ner liiiiite mindre tid på innebandyn.. eller nä ;)

18. Hur tillbringade du julen? Hos kusinerna i Vellinge

19. Blev du kär i år? Jao..

20. Favoritprogram på TV? Oj, svårt när det finns så många bra serier! Men idol ligger alltid mig varmt om hjärtat :)

21. Bästa boken du läste i år? Jag har nog inte läst en bok sedan i våras. Flyga drake var helt okej, Pilotens hustru likaså.
22. Största musikaliska upptäckten? Vetifan.. mina sångkunskaper lär nog aldrig bli som de var förr. jävla stämband!
 
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag minns faktiskt inte vad jag fick när jag fyllde år :P

25. Något du önskade dig men inte fick? naej inte vad jag kan komma på

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag hade inpulsmiddag som faktiskt blev bra :)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? absolut!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? avslappnad haha :)

29. Vad fick dig att må bra? Mina älskade vänner! Micki, Lina, Lilja ♥ och en massa andra underbara människor, you know who you are!

30. Vilken kändis var du mest sugen på? nämn någon snygg kändis man inte är sugen på? :)

31. Vem saknade du? Det är en hemlis ;)

32. De bästa nya människorna du träffade? Anna brynö! Natalite, Lg, nya lagkamrater, tränare osv. ♥


Kommentarer
Anna säger:

Aw, kajsa! Du är rätt bra du med ska du veta ;) puss

2010-01-03 | 23:32:00
Bloggadress: http://brynoe.blogg.se/
kajsa säger:

tack du annapanna puss

2010-01-06 | 17:56:54
Bloggadress: http://kkajsasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback