I brist på annat

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag var ganska trött och grinig igår :P Men Lg gjorde mig ganska glad på kvällen.



Vad gjorde du kl 08 imorse: Satt på jobbet :)


Vad gjorde du för 15 min sedan: Låg i soffan och "hängde" på internet :)


Det sista du sa högt: God natt


Det senaste någon sa till dig: God natt


Vad har du druckit idag: juice, fruktsoda, vatten, pyttelite julmust och öl.


Vad var det senaste du åt: En sjukt god glass! cookies and caramel MUMS!


Vad var det senaste du köpte: En grå kofta med strass stenar på och en disktrasa med vicktoria och daniel på haha (julklapp till farmor)


Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun :)


Vad är det för väder hos dig nu:  Kallt och rått. Det ligger fortfarande lite snö kvar på marken.


Godaste glassmaken: Jag gillar ju då all glass med bitar i ^^


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja varför inte?


Sover du tungt: Jag kan säga såhär. Kan man läsa sms och svara i telefon i sömnen och sedan inte komma ihåg det när man vaknar. Då sover man jävligt hårt :)


Drömmer du mardrömmar: Adå och de är alltid lika sjuka.


Trivs du med ditt jobb: Kunde haft roligare arbetsuppgifter men arbetskamraterna är underbara!


Favoritklädsel: Soft! typ mjukisbrallor eller leggings :)


Favoritlåt just nu: Free Fallin med John Mayer och On the dancefloor med David guetta ;)


Vad ser du om du tittar till höger: En sköldpadda :) och tavlor med bilder tagna av moi.


Vad gör dig glad just nu: Att det är julafton och att jag ska få öppna paket snart :)


Vad ska du göra härnäst: Borsta tänderna och sova hade jag tänkt.


Höger eller vänsterhänt: Höger, men den är halvt invalid..


Humör just nu: Lite blandat. Orolig, kluven, spänd, trött, förvirrad, förväntansfull, glad, myssugen till max!


Favoritgodis: Lakrits och choklad! och chips och skumtomtar och ostbågar och allt onyttigt som går att stoppa i munnen :)


Kläder just nu: Lackleggings, svart linne och gråkofta med strass på (den jag köpte innan idag)


Sommarplaner: Att bli brun :) Oj kanske en utlandsresa med tjejerna eller en roadtrip. Något trevligt händer alltid!


Hur många kuddar sover du med: hmm 5 :)


Spelar du något instrument: OM jag gör! piano, gitarr, tvärflöjt lite bas och lite annat smått och gott!


Morgon eller nattmänniska:
Definitivt nattmänniska!


Vad är viktigast för dig: Att må bra och att min familj och mina vänner mår bra.


Är du kittlig: Så in i bomben!


Snarkar du: Nej faktiskt inte. Kan hända att jag pratar i sömnen eller sparkas


Stjärntecken: Oxe och Tvilling. Fyller år på en klämdag när det gäller stjärntecken.. så ibland är jag oxe, ibland tvilling.


Äckligaste insekten: Spindlar! de andra är inte heller så inbjudande.. speciellt inte bananflugor som flyger in i öronen på en.


Längtar du mest efter just nu: Julmys i vellinge med släkt och familj, julmat och klappar! Längtar även efter dina läppar..



Kommentarer
Lgee säger:

Hihihi, jag gjorde dig glad igår ^^.

Och Free fallin, (y) Pjuss

2009-12-24 | 23:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback