Hunger

Sitter på jobbet och väntar på att min maskin ska bli ledig igen.. Här är hur många maskiner som helst men just den som jag ska använda är upptagen. Jag är såå hungrig så jag vet inte var jag ska ta vägen och det är EN TIMME kvar till lunch :(  hur ska jagk lara mig?..


För övrigt går mitt kamea letande hyffsat bra. Har fått många olika åsikter och mina alternativ är nere på två stycken. En Canon EOS 1000D eller en Nikon D3000 båda med 18-55 mm objektiv. Skillnaden är att canon har liveview och nikon bildstabilisering, svårt val :(. Självklart ska jag köpa till fler objektiv men det kostar en del :) så det blir kamera plus ett Tamron 18-200 mm objektiv. När jag har råd ska jag lägga pengar på en blixt och ett vidvinkelobjektiv. Fick testat ett igår som var ruskigt bra men det kostar där efter.. Nikon eller Canon? jobbigt.. måste bestämma mig snart men väntar på en sista åsikt från sally, känns som om hennes kommer väga in ganska mycket :) Fotografen på jobb har också fått sagt sitt, nikon utan tvekan enligt honom trots att han själv har en canon :P aja nu är min maskin ledig så ska fortsätta jobba :) Ha en bra dag!






     






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback