det är inte lätt när det är svårt

måste du vara så snygg?!


Det är kallt som fan på jobbet idag! Och jag har extremt mycket att göra, men vill ändå ta ut min 15 minuters paus nu annars kommer jag somna.

Jag känner mig oerhört stressad hela tiden. Mycket beror på att vi åker till Göteborg på söndag morgon och där finns massor som ska göras. Fylla på sjukväskan, komma ihåg all utrustning, bollar, viktiga papper, se till så att alla har allting med sig, svara på föräldrarnas frågor, packa till mig själv och se till så att jag får med mig allt jag behöver osv. Ovanpå detta är det då nyår imorgon, blir jag mindre stressad av det? ehm nej. Klänningen måste läggas upp (tack mamma för att du hjälper mig♥), mat ska inhandlas, skor måste hittas, ny mascara eftersom den andra är slut, sola några minuter så man inte ser ut som en tavelkrita, frågesport ska sättas ihop osv. Nu kommer det bästa. Allt detta måste göras idag. Plus att jag då har knatteträning 17.30-19-30 och sedan egen träning direkt efter. GREAT! hur ska jag hinna? jo det får bli såhär: På den lilla lunchen jag har får jag rusa in till stan och köpa en maskara samt titta jättesnabbt om jag hittar nån sko. Som tur är slutar jag 15 idag så efter det får jag köra till monza och hämta bandage osv. Hem och dumpa allt sedan snabbt iväg till solariet. På med träningskläder, äta mat, åka och handla kött och sedan iväg till träningen. I natt lär jag få göra frågesporten. :)


Det här med högtider är inge bra för stressfaktorn. Folk (bland annat jag) strirrar upp sig för något som är lite överskattat. Visst är det mysigt om man får spendera Egentligen vill jag bara lägga mig på soffan och tyna bort framför tv'n. Eller umgås med dig...
Men man kan ju inte få allt här i världen?




Nej nu måste jag återgå till jobbet..
Bloggen får vila lite nu.









Puss så länge ♥


Kommentarer
Jennifer säger:

Så långt hår du fått kajsaaa :)

2009-12-30 | 20:54:29
Bloggadress: http://jmajor.blogg.se/
kajsa säger:

kajsa har inte klippt sig sedan den 29 maj (A)

2009-12-31 | 16:12:10
Bloggadress: http://kkajsasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback