Behind..

Ja nu ligger jag lite efter igen I know! Men jag har fan inte en sekund ledig även om jag inte går i skolan längre.. Känner mig allmänt stressad och behöver verkligen en lugn helg snart men det lär jag inte få för än i februari kanske? Nej nu överdrev jag men det är fan fullrulle heeela tiden.

Till helgen vankas 39års fest för sofie och micki med "musikmaskerad" tema :) jag gillar min outfit starkt måste bara få mitt hår att stanna tupperat.. blir väl en ´hel flaska hårspray!

Är även lägenhetsvakt nu över jul:) mysigt att få komma bort lite. Nej nu ska jag tvätta av allt jag har målat på i ansiktet hahaha. Skulle bara visa micki mitt fina face först  ;)


Kisses and huggs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback