Män..

Kul att du berättar allt nu i efterhand.. aaah MÄN varför kan ni inte öppna er och säga vad ni känner och sluta vara så jävla kluvna?

Igår spenderade jag kvällen med micki, ovanligt ;) vi kommer nog inte klara en träning utan varandra om de splittrar på oss :( Iaf vi handlade mat inför lägret i helgen, en jävla massa mat! Sedan till träningen på kulladal där alla mobbade min fina klubba och jag underhöll lilla Isak, riktigt söt unge :) Sedan bar det hem till tessan i hålan Hököpinge. Riktigt mysigt hus med massa deklarationer som kvällsläsning. Härliga människor :)

Snabbt hem till micki för paradise hotel, inte okej jag vet men vi har fastnat. Tack för igår älskling!

Idag kommer Lina och Malin hem :) känns som om de har varit borta i en evighet! Och ikväll bär det av till Dörröd för träningsläger med laget. På söndagkväll får vi sedan reda på vilket lag vi hamnar i, nervöst! Kommer sitta bänkad vid datorn och trycka uppdatera 1000 gånger. Men Men :) nu ska jag packa och fixa inför helgen.

och fh allt löser sig nog, jag tycker om dig massvis, du är värd mer än du tror. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback