too good...

"Du är för bra för mig, jag förtjänar inte dig."

De orden har jag fått höra alldeles för många gånger och det är lika jävligt varje gång. Tänk att det kan kännas så tungt att få höra att man är för bra, att man är näst in till perfekt men ändå räcker man inte till. Istället för att stöta bort, borde man inte ta vara på den personen och inse att man faktiskt är värd någon "bra"? Jag ger snart upp... tydligen är jag inte värd någon alls.

Jag tycker jättemycket om dig men jag förstår mig inte riktigt på dig.. det du gjorde sårar mig :/ Jag har tänkt igenom det men jag vet inte riktigt vad jag vill göra. Det är svårt eftersom jag tycker om dig massvis...



nu ska jag bädda ner mig i sängen och vänta in träningen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback