söderslättscupen

Igår spenderade jag hela dagen i Gyahallen i Höllviken. Svettigt värre men gud vad kul vi hade :) Stämmningen i truppen är sjukt bra nu. Kommer faktiskt bli tråkigt att splittra på oss. Cupen i säg gick väl bra! Vi vann alla matcherna och tog hem första priset :) vi spelade inte vårt bästa hela tiden men stundtals gick det bra :) fick privat ut matchkläder till säsongen, ÄNTLIGEN kläder som passar! Trots att tränarna är sjukt elaka och slänger iväg kommentarer som "ta S så täcker de dina fula knän" snällt :P Korre och jag smider även planer inför kommande läger att jävlas med Monza vi får se vad vi kan hitta på för att plåga honom ;)  Tessan och jag underhöll även alla som kommentatorer under en hel match, vissa tyckte nog det var irriterande, jag tyckte vår insats var extraordinär och att vi utan tvekan kan ersätta de på sporten :)

Senare på kvällen, kort promenad med micki behövde få lite luft. Resten av kvällen/natten/morgonen spenderades hos fh.. bergochdalbana..


Det slog även micki och mig igår, tänk så kommer vi inte spela i samma lag i år?! Hur ska jag klara mig utan min micki på träningen? :( Visst är där annat trevligt folk men ingen ersätter min micki. På söndag får vi reda på via e-mail vilket lag vi hamnar i. Nervös vecka inledd nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback