lite i efterhand

Hejsan hejsan.

Jo jag ligger ju lite efter men så kan det bli. Har jobbat en massa, tränat, träffat mina kära vänner och sovit ALLDELES för lite! Kort sammanfattning:

Fredag: Burlövcenter och lunch på ikea med micki. Sedan minigolf med cissi och M. En mysig tur på bo01 :)
Kvällen avslutades på donken och spel hos micki.

Lördag: Kalas i Bjuv, mormor 79 år. Började dagen med kakor MUMS. Sedan hem till Lina för mat och mys :) blev ingen utgång som planerat pga jobb men men. Kvällen var supermysig ändå och alla tjejorna samlade fast än jag deckade i Linas säng.

Söndag: Jobb 08-16. Alldeles för lite sömn då också. Pigg som en mört pga dagens koffeinintag begav jag mig till gubba vid 20. Var ju tvungen att träffa min kära micki och fh. Sjukt grym var jag dessutom (var tvungen att påpeka det eftersom jag brukar vara sämst på gubba). Vad som hände efter det är hemligt :) väldigt kallt men mysigt!

Måndag: En runda på stan med cissi och fixade lite ärenden. Sedan träffade jag på fh en liten stund innan det var dags för träning. Sprang även på käraste Signejävel :) Träningen sög och min kropp var icke i funktion, tror nog jag svalde en nyckelpiga också..

Tisdag: Jobb 07-15. Såg Paradise hotel fast än jag inte skulle vilket resluterade till en mycket trött kajsa på jobb. Kaffe löser nästan alla problem! Fick tråkigt nog migrän när jag kom hem så blev ingen träning. Dock möte inför jobb i föreningen nästa vecka. Sedan drog jag mig iväg för lite skitsnack hos micki med Frida och Jennifer :) sjuuukt längesedan man träffade dem! Behövde ta igen lite. kärlek till er <3 Mamma och min syster åkte plötsligt iväg till falkenberg utan förvarning och tydligen ska pappa också upp. NICE

Onsdag: Mördar passet på jobb 10-19. Gick dock bra. Hem och handla mat snabbt för fh var påväg. Blev tacos, bad och annat mys :) tycker om dig!

Torsdag: Jobb 10-19.30 igen, lagom trött men det var värt det! Sedan hem och ta det lugnt.

Fortsättning följer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback