Regniga måndag

Helgen har varit fullspäckad men mysig! Micki och jag har i princip bott med varandra men så kan det gå :) klarar mig inte utan min kära vän ;)

I fredags var det dags för gubba och sedan snabb dusch. Lilja kom till hallen och vi åkte iväg till stan :) Hittade inte det jag skulle som vanligt och liljas jeans var inte klara. Dock hittade hon en SUPER snygg klänning som hon måste ha på sin 18års dag! och micki sina efterlängtade chinos :) Sedan shoppade vi loss med pappas ica kort (ÄLSKA icakortet) och lagade "lyxmiddag", kalkonfilé, potatiskroketter och jensens (borde byta namn till liljas) favoritsås. Massa mys, prat och spel. Filmjakten är ganska svårt trots att det är från 5 år  :P
 Vid 3 när vi precis hoppat i säng ringer fh och behöver skjuts i från SVEDALA.. snäll som man är ställer jag upp, kanske lite toffelvarning men jag hade inte velat bli lämnad i svedala. Plockade upp honom och lämnade biggan hemma. Han som var nykter blev full igen när han kom hem till mig... Micki och lilja sov och säret var högljudare än någonsin. Ber om ursäkt för örfilarna men jävlar vad jobbig du var! När den sista skrattattacken slutade pustade alla ut och somnade.. runt halv 6..

Kajsa vaknar 9 lovely.. kan inte somna om..  Ligger och väntar nån timme tills lilja vaknar och går ner och kollar simning. Sedan kom micki ner så fixade vi frulle osv. Vid ett vaknade säret så käkade vi. Hem till micki för lite bad, sol och mys. Fika med famlijen Månsson och även grillat till middag :) Sofie kom även på besök och vi hyrde film och åt fruktsallad. Snäll som micki är sov hon hos mig trots att jag skulle upp 7 dagen efter. Älskade vän med minnesluckor från etage haha.

Jag går upp 07.00 försöker vara tyst som en mus och begav mig av till jobb. Micki sov kvar och skulle komma förbi jobb med nyckel och fruckost. Tyckte hon tog väldigt lång tid på sig och när jag kom hem märkte jag varför. Det blir oftast stökigt och lite disk här och var när man är ensam hemma och har folk över. När jag kommer hem ligger där ett brev i hallen som micki har skrivit till min familj. Hon har i princip städat hela huset! Så kommer man hem trött som ett as från jobb och tänker "fan måste städa innan päronen kommer hem.." så är det gjort :O bättre vän får man nog leta efter. Du är en vän i världsklass. ÄLSKAR DIG MASSVIS. Kan verka som en liten grej med städning men jag hatar verkligen att städa (därav ser mitt rum ut som det gör..). Guldvärd <3!

På kvällen träffade jag sedan fh en stund, åkte iväg till gubba för att lämna tårta och saker till micki. Blev att jag stannade kvar och uppdaterade lina lite :) våra samtalsämnen är oslagbara hahaha "men är inte han din pojkvän?" 

Idag drog då jobbet igång. Innebandyskola för barn. Jag hade hand om utelekarna idag och stod ute i regnet i princip hela dagen. Inte speciellt kul och min medhjälpare gör verkligen ingen nytta! måste stå ut med honom i 2 veckor suck :(
Träning på hästhagen idag. Tester. inte så jätte nöjd med alla resultat men man får prestera under de förutsättningar man har. Tycker dessutom det borde sluta regna nu så jag får lite sol innan skolan börjar.


3km= 14.34  400m=1.20.10 ,  200m 32.26  Plankan= 1.30 haha


Laget, imorgon går vi in i HALL =)

Nu är det sängdags, jobb imon igen men städning av klubbstugan för hela slanten. Natti natt

tycker om dig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback