Också gick vi in!

Andra dagen på jobb. Elias och jag stod för städning av klubbstugan idag. Jävlar vad mycket skit det kan förvaras i en liten lokal. Jag blev även beodrad att städa toaletten/badrummet... ´Nu är den så ren att man kan äta från toasitsen (dock inget jag rekomenderar att testa!). Ungarna var rätt trötta och lugna idag så inga problem där. Även ett nytt tillskott, Måns. Sjukt cool unge som stod och sjöng hela dagen, han kunde till och med dansa och gå ner i splitt :| Underhållande.

Sedan var det TRÄNING i kära Kulladalshallen :) oj vad jag har längtat efter att gå in i hall igen! Vi hann inte med så mycket pga möte efteråt men spel blev det!

Dagens kommentar:  " Det var Kurre du hette va? "   malin till Korre när vi skulle in på plan.

Sängdags snart.. jobb imon igen. Natti natt



jag är inte sur bara rädd för att du ska göra mig illa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback