Måndag..

Snart börjar skolan igen..Alldeles för snart. Visst är jag helspänd på att sätta foten in i "vuxenskolan" men jag hade görna stannat kvar ett tag till i ungdommens värld.

Hall idag med kidsen. Man mår ju inte för bra av att spendera en hel dag i en idrottshall med ungar som väsnas i maximal ljudnivå!
Idag lurade jag och konrad även i ungarna att vi är gifta hahah sjukt vad småbarn är lättlurade ibland ;) underhållande för ledarna iaf :D "jag är besviken på dig! Jag begär skillsmässa! Du lovade att inte vara otrogen!" Konrad fick en utskällning när han hade moonat för emilia hahahahhaa

Ingen träning för mig idag.. mår inte alls bra i kroppen. Låret, knäet, handledsfan, huvudet, luftrören, och ryggen. INTE OKEJ :(  hoppas på bättring till imorgon..

Nu ska jag hem till fh så ska han få pyssla om mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback