lördag

Uppe tidigt idag, blev väckt av en blöt hundpuss mums.. Är äntligen uppe i Falkenberg igen och vädret är suuuper! Familjen Nilsson/Jonsson plus hund är också med här uppe så fullt ös hela tiden. Igår blev det kvällsdopp pch alldeles för mycket mat men det gillar vi :)

Igår hade vi veckoavslutning för kidsen med utelekar, gräsbandyturnering, vattenkrig och godis :) mina småtjejer ska få jobba hårt i höst med tanke på hur mycket vatten de hällde på mig!! Men men. Liten paus från lägret igen, tillbaka 08.00 på måndag pigg och glad :)


har inte träffat fh på en vecka nu..trodde inte jag skulle sakna dig men det gör jag i massor! Längtar till söndag

Nu ska jag ner till stranden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback