kick ass

Sitter ute i solen och äter melon med mammsi :) Har även skrivit in alla matcher i kalendern och kollat upp vilka som krockar med småtjejernas osv. Det blir nog en bra säsong om allt går som planerat. Det enda vi saknar är lite folk.. Förstår inte riktigt hur de tänkte  med uppdelningen. Men men jag tänker iaf inte dubbla iår och spela med u-laget också.. Glöm det! Har både skola, jobb, flickor 12, div 2 och "extraträning" med div 1 . Nej nej. I år ska jag inte flyga omkring hela Skåne. Iår ska vi iaf Kicka ass!

För första gången sedan jag började spela innebandy ska jag inte träna på en torsdag. Känns konstigt med ändrade träningstider men de nya är också ok :) Småtjejerna ikväll och sen ska jag träffa fh en stund,verkligen behövt.

Nu ska jag ta in datorn innan den överhettar!

Kisses and hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback